door ErikB » do maart 15, 2007 11:19 am
Wij ritsen het ruitje ook los, als de kap langere tijd open ligt. Verder moet er inderdaad goed opgelet worden dat het ruitje niet plooit, maar eerder buigt, als je begrijpt wat ik bedoel: beter een C-plooi dan een < plooi
Het raampje terug dichtritsen is overigens makkelijker als de cabriokap niet gesloten is, want bij een gesloten kap staat alles onder spanning. Om de rits dus niet te veel te belasten.
Onze kap sluit makkelijker als we eerst links dichtklappen (de hendel aan de voorruit) en dan dan pas rechts.
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)