




Mans schreefColonSite is een beetje op sterven na dood.


Niet rijden als het regent; je gaat toch ook niet skiën als er geen sneeuw ligt

Coen schreefColonEr is een Engelsman die niet erg tevreden is over zijn MG TF. Kennen jullie deze site? En wat vinden jullie hiervan?
http://www.mgsucks.co.uk/

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.