http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=4032&sid=ab91c5ff79ba55abc1c7a089859f3782
Kwam ik een klein olielek tegen. Precies in het midden van de foto, volgens mij langs het carter.
Zie
Mijn vraag: kan het kwaad of is hij daar gewoon een beetje aan het zweten. Hij lekt in ieder geval niet op de grond en mijn pijl staat netjes op max.
Alvast bedankt voor de reacties. Ik blijf iedere dag weer leren van het forum hier.

