door Bruno » za maart 10, 2007 12:28 am
Vandaag hebben we sommige MG-related topics "gecleaned" van OT-postings. De enige reden waarom we dit doen is, omdat de kwaliteit van een forum recht evenredig is met zijn inhoud. Indien er teveel off topic wordt gegaan, daalt dus ook de kwaliteit. We blijven in de eerste instantie immers een MG-forum.
Langs de andere kant zijn we uiteraard ook een clubje vrienden die ook al eens over iets anders willen spreken, vandaar dat we het non-mg-gedeelte in het leven hebben geroepen destijds.
Ik geef het toe, t'is dikwijls niet gemakkelijk, en ook ik maak me er schuldig aan om OT te gaan. Ma.w. t'is gewoon een oproep om dit een klein beetje te beperken.
Blz-lang off topic gepost, kan dus vanaf nu worden verwijderd door moderators.
Ik denk dat iedereen dit wel het beste zal vinden, want als je in de toekomst een oplossing voor een probleem zoekt, en je moet eerst door BLZ-off topic, om je oplossing te vinden.....
Bedankt voor jullie begrip.
Het forum beheer !
Laatst bijgewerkt door 2 op
Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.