Ik hoorde de 24ste dat jullie bij jullie verzekeringsmaatschappijen geen problemen hadden omdat deze of geen klasse 3 alarm voor cabrio's eisen, of omdat ze een F geen cabrio maar een roadster vinden.
Bij welke verzekeringsmaatschappij zitten jullie? Ergens de voorwaarden bij de hand? Dan sla ik de Ohra daarmee om de ohren!





