Wat is het verschil met wat er onder een gewone MG ligt?





Sander schreefColonDe winst met de "spaghetti" valt te verwaarlozen hebben Bruno en ik reeds bewezen.

Het gaat uiteraard om het geluid natuurlijk..![]()
Maar welke manieren zijn dat dan als het on Pk/koppel winst gaat?

ErikB schreefColonVind ik nogal algemeen gesteld, wat me enigszins van jou verbaast. Gigantische winsten (pk/Nm) zijn inderdaad niet te halen uit het wisselen van uitlaat spruitstuk, maar er is toch meer aand de hand dan "het werkt niet".
ErikB schreefColonDe vraag is: welke spruitstukken zijn voor welk doel gemaakt en voor welke motor (VVC. MPi, ...) en is er effectief wel het één en ander getest, gemeten, enz.... want uiteindelijk mot je uitlaatspruitstuk er een beetje mooi uitzien, het moet passen in de beperkte ruimte en het moet financieel aantrekkelijk blijven.

videomike schreefColonwat is de bottleneck en waarom heeft een 4/2/1 dan geen zin

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.