(Dat kwam natuurlijk ook door het vele klimwerk)
Dus, hoe heet mag je zo'n motor eigenlijk laten worden
PS: blij weer terug te zijn met die maniakken op de weg daar in het zuiden.




Johan schreefColonPaco, er rijden ook Fjes in Argentinie, Thailand, Singapore en Australie, en de problemen die zich voordoen zijn niet meer of anders dan de wagens hier. Om de olie op een wat lagere temp te draaien kun je een olie/water koeler kopen, of een olie/lucht koeler.
Zaken waar je op moet letten kun je vor een deel in ieder geval hier vinden:
http://www.mgfcar.de/banxx/checkl.html
Het is duits, maar wel redelijk compleet.
Johan

?
Bruno schreefColonDe olie temperatuur stijgt bij mijn VVC zelden of nooit boven de 120 graden, en reken maar dat de naald van mijn toerenteller ook regelmatig de rode zone "kittelt".
Anyway, zolang de olie-temperatuurpijl niet in het rood gaat lijkt het me logisch dat het geen kwaad kan, waarom anders een rode zone?
@ Paco,
Kijk ook even in deze topic uit de archieven :
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=28


Paco schreefColonMocht ik problemen krijgen dan heb ik in iedergeval een goed adres gevonden voor evt vragen.![]()
Wederom. Mijn dank ik groot.![]()
Paco

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.