

Remieme schreefColonja soms help ik met nuttige tips
maar off-topic ligt me beter![]()
Ben ook altijd bang dat ik de boel kapot trek. Middenconsole zit ook zo fijn vast, dat je denkt; heb ik iets vergeten los te schroeven.


Bruno schreefColoninderdaad, de 3 schroeven bovenop de T-bar losschroeven en eventueel de 2 blokjes van het windscherm eraf schroeven met een imbus.
Vervolgens goed trekken en dan komt de T-bar los. De rode topjes moeten terug op de T-bar worden geschoven alvorens de T-bar terug te monteren achteraf.

Mans schreefColonBruno schreefColoninderdaad, de 3 schroeven bovenop de T-bar losschroeven en eventueel de 2 blokjes van het windscherm eraf schroeven met een imbus.
Vervolgens goed trekken en dan komt de T-bar los. De rode topjes moeten terug op de T-bar worden geschoven alvorens de T-bar terug te monteren achteraf.
Was bang dat ik het stuk zou trekken. Morgen maar een nieuwe poging wagen.

Mans schreefColonOk, hij zit. Ledje heb ik niet geplaatst. Zoemer maakt herrie zat.
Ruim een uur bezig geweest met het asbakje en het demonteren, monteren van stekker op aansteker.
Ben er achter gekomen dat ik niet geschikt ben als gynaecoloog.
Iedereen bedankt voor advies

Waarom doe je dat ?Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.