Er is momenteel iets veranderd.. mijn MG haalt soms een snelheid van 180 (meestal niet.. meestal gaat die maar tot 160) maar dat wil volgens mij wel zeggen dat er niet geprutst is met de motor ofzo.. want anders zou die begrensing zo toch niet schommelen? Vroeger ging het tot 140, nadien tot 150-160, na een tijdje gaat het naar 170 en soms 180 dus. Wat ik heb gemerkt is dat er een soort van blokje onder mjn gaspedaal zit.. een soort van ringetje dat erop gegeschoven is waardoor ik volgens mij mijn pedaal minder kan induwen, kan dit?
Het is geinstaleerd door nen officiele MG dealer dus ik vermoed dat die toch wel iets "officieel bekend" moet hebben gedaan?
Bedankt




