Ik had het al eerder gezien aan de linkerkant sluit hij niet helemaal goed af bij hoge snelheden. er zat wel een spelen tussen het ijzer en het dak van tussen de 5 en 10 cm..!! ik heb dus direct vaart gemindert en probeerde hem een beetje naar beneden te trekken.. dit werkte niet.. Bij thuiskost heb ik het dak even ontkoppelt en weer vast gezet. en toen was het weer goed..
Wat kan ik hier aan doen dat dit niet meer gebeurt? Had echt het gevoel alsof het dak eraf zou waaien :S :S




