








FrankMGF schreefColonHoud op met zoeken naar olie!!
Ik gebruik al 1,5 jaar Mobil 1 olie ( 0w 40)
Een vriend van mij werkt bij ExxonMobil en dit schijnt echt de allerbeste olie te zijn.
Het bevalt mij uitstekend. Motor loopt echt lekkerder en heb 3 weken geleden de olie ververst, wederom door Mobil 1. Heb 20.000 km gereden en heb geen druppel bijgevuld!!
De olie is wel wat prijzig, maar zeker de moeite waard.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.