





Bruno schreefColonEn als je niet moet kuisen zeker![]()
![]()
![]()

NB: Niet gekuist vandeweekend.




Oh Ja, MGA'kes en B'kes zullen er ook wel weer zijn, net zoals de Franse MG-club die enkele festiviteiten heeft georganiseerd naar aanleiding van de 80ste verjaardag van MG.

IMO had het Internationale Treffen (je weet wel BBS-Treffen) beter eens andere gebieden opgezocht en afgezakt naar Le Mans e.a.



Met hoeveel zijn ze dit jaar eigenlijk ?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.