BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Distributieriem
    sjolmers
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 167
    GeregistreerdCOLON zo sep 10, 2006 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Groningen, Nederland
    CONTACTCOLON

Distributieriem

door sjolmers » ma jan 15, 2007 12:37 pm

Hallo allemaal, na een lange radio stilte van mijn kant, en mijn voornemen om mijn F'je te verkopen, ben ik toch weer op het forum beland.
    De eerste mededeling die ik heb is, ik heb mijn F nog niet verkocht! :D
    Ik heb er flink over nagedacht, en heb zoals het nu lijkt genoeg financiële speling dat ik en een nieuw (bedrijfs)pand en een buger-bak kan aanschaffen en ook mijn F kan houden.
    DE burgerbak is een mooie (AHUM) donker blauwe Renault Megane station uit 2000 geworden op gas....
    Wat betreft mijn bouwplannen was het de gemeente die in eerste instantie roet in het eten heeft gegooid; ik mag eerst geen woning bij mijn bedrijfspand bouwen...

Anyway, genoeg geluld, nu heb ik het volgende, ik wil de distributie riem, de waterpomp en de spanrol op mijn F gaan vervangen.
    Echter, hoe kom ik er achter welk type spanrol ik nodig heb, je hebt een type van F's van voor 8-1998 en een type van F's van na 8-1998 en laat mijn F nou net van augustus(8) 1998 zijn!...

Op Dieter's site kom ik de volgende grafiek tegen: http://www.mgfcar.de/bosch_parts/index.htm
    maar ik kan hieruit niet afleiden welke Riem ik zou moeten kopen...
    Er staat: MGF until D522572 en MGF/TF EDC3 since D522573. Hier kan ik me dus geen raad me!
    MGF met heldere knipperlichten, homebrew koplamp blakers, Koperen remleidingen, Trophy inserts....
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma jan 15, 2007 12:42 pm

Een klein beetje off topic; Welkom terug.. goed te horen dat de F toch niet weg hoeft...

Voor je vragen moet ik je naar de echte kenners verwijzen... zo ver gaat de mijne nog niet..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » ma jan 15, 2007 1:30 pm

Zou je misschien even bij je privé berichten kunnen kijken, sjolmers?
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1