door Kasper » za maart 03, 2007 9:53 pm
Geen probleem, zo groot is de beurs nu ook weer niet. (wel gezellig, dat is danook de reden waarom de meeste bezoekers komen) Het is in het oude gebouw van het Autotron. De commerciele standhouders staan beneden, de clubs staan boven op de ring opgesteld. (daar kun je ons dus vinden)
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel