






Pete schreefColonHoe hard is dat? (had je geen GPS bij je?)

Pete schreefColonAh! ik zie het al...
http://dennis.core-lan.nl/mgf/albums/album100/DSC01409.sized.jpg
Das best hard... 240 op de tellerLopen je toeren dan niet tegen het rood?
Pete


Bruno schreefColon.......1 ding is zeker, t'is gevaarlijk hard voor een MGF, vooral omdat ik toen m'n AP's nog niet had.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.