jantruder schreefColonOok de hotelletjes vliegen ons om de oren. Welke heeft inmiddels de voorkeur van jullie? ook wel leuk om daar met wat m(g)ensen te zitten. En is er al een plaats bekend waar de pitsstop is? Kunnen we gaan boeken. (is voor ons de 1e keer dat we mee gaan, dus wij hebben nogal wat vragen).
Daar heb ik de PR-functie voor gekregen hè
Morgen ehm straks overleg ik met Fredje (collega) welk hotel wij kiezen. Mijn voorkeur gaat inmiddels uit naar Hotel Zwartewater voor de overnachting van vrijdag op zaterdag. Het staat eenieder vrij om zich bij ons te voegen. (wel op een eigen kamer)
Meer info volgt dus nog.
Of er interesse is om met een aantal richting dit hotel af te reizen is nog niet bekend. Dit lijstje is nog niet actief
Nagenoeg iedereen heeft aangegeven in Winschoten in Hotel Royal York te overnachten. Een aantal hebben daar inmiddels al geboekt en bevestiging ontvangen. Wij Fredje, Remieme en navigatie dames hebben het zakenarrangement geboekt. voor €70,- (p.p) of €110,- (2 pers.per kamer) krijg je een 3 gangen diner a la carte, overnachting en een uitgebruid ontbijtbuffet. Leek ons een hele goede deal.
Hotel Royal York kan je al boeken (indien gewenst) voor de nacht van zaterdag op zondag.