Nu heb ik wel een vraag, op de bovenstaande foto van het gedeelte inlaatspruitstuk waar ook normaalgesproken de injectoren in zitten zit een groene sensor.
Waar diend deze voor?
En is die ook voor alle bouwjaren?
Aangezien ik de sensor wel heb maar er geen aftakking voor de aansluiting aan mijn motorkabelboom zat.
Of zit deze aansluiting aan de injector kabelboom?
***EDIT***
Ben er al achter dat dit de Air Inlet Temperature Sensor is.
En weet ook dat op de eerdere modellen deze gebruikt werd icm met de MAP sensor en op latere modellen de MAP sensor ook deze taak op zich genomen heeft.
Mijn vraag word dan ook:
Zijn er voor de VVC160 2 verschillende MAP sensoren en kan een ECU die normaal de Air Inlet Temperature sensor gebruikt deze missen en de waardes net als bij de latere types van de MAP sensor krijgen



