BUTTON_TOPIC_LOCKED 150 berichten
Octagon Tour op 02 & 03-06-2007
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Octagon Tour op 02 & 03-06-2007

    door Brooklands » do dec 28, 2006 11:37 pm

    Zijn er nog forumleden die gaan deelnemen aan de Octagon Tour 2007?

    De Octagon Tour is een tweedaagse toertocht voor MG’s door Nederland. Tijdens de twee dagen doe je acht stempelposten aan. Hier haal je een stempel. In twee dagen heb je alle acht stempels verzameld. De laatste stempelpost is tevens de locatie waar je een dag eerder gestart bent.

    De Octagon Tour is geen rally. Het is een toertocht aan de hand van duidelijke aanwijzingen in een makkelijk hanteerbaar tourboek. De route gaat door mooie binnenwegen en rustieke dorpjes. Drukke steden en autowegen worden zoveel als mogelijk vermeden. Totaal bedraagt de route iets meer dan 500 kilometer. Dat wil dus zeggen per dag ongeveer 250 kilometers. Dat is goed te doen. Dat de Octagon Tour al vele jaren het beste bezochte MG evenement van Europa is blijkt elk jaar weer uit het groot aantal deelnemers. De organisatie stelt een maximum van 500 MG's of wel 1000 deelnemers.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » vr dec 29, 2006 12:00 am

    Wij zijn niet zeker of we er zullen zijn, het moet passen in onze planning en die is voor juni nog lang niet bekend. We hebben tot nu toe wel de meeste octagons meegereden, rustig toeren, gezellig terrasjes pakken, daar is niets mis mee..
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » vr dec 29, 2006 12:57 am

    Kasper schreefColonWe hebben tot nu toe wel de meeste octagons meegereden, rustig toeren, gezellig terrasjes pakken, daar is niets mis mee..


    Wij hebben er nu één meegereden en dat was vorig jaar. Ondanks niet al te best weer op de eerste dag was het een positieve ervaring. De organisatoren van een dergelijk evenement worden nog wel eens vergeten, maar verdienen zeker een groot compliment. Dit jaar is startplaats Giethoorn slechts een kilometer of 8 van onze woonplaats. Ik ga nu nog proberen om Coen lid te maken van de MGCC. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr dec 29, 2006 1:58 am

    Jep, ga zeker weer meerijden. Heb al vrij geregeld voor deze 2 schitterende dagen.

    1 januari staat al in de agenda om in te schrijven :)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » vr dec 29, 2006 10:19 am

    Remieme schreefColonJep, ga zeker weer meerijden. Heb al vrij geregeld voor deze 2 schitterende dagen.


    Wel een eindje rijden naar de startplaats zo in het Noorden van Nederland. Ik geef mij op voor Giethoorn, Vanaf waar wil jij starten?
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr dec 29, 2006 1:41 pm

    Nog niet aan gekeken. Zal eens overleg gaan plegen met Fredje. Wij rijden tot nu toe altijd achter elkaar aan.

    Vorige week waren de stempelposten nog niet bekend en heb nu ff een weekje vrij. (Fredje is een collega).

    We houden altijd rekening met de lokatie waar we overnachten. Er moet wel wat te beleven zijn. Restaurantjes om te eten en wat uitgaansleven. ;)

    Zal alvast eens een kijkje nemen op de octagon pagina.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo dec 31, 2006 2:08 pm

    Heb mijn collega nog niet te pakken gekregen. is op vakantie in Ierland, maar komt vandaag nog terug.

    Ff de stempelposten bestudeert en Giethoorn lijkt me ook voor ons de meest geschikte startplaats.

    Winschoten heeft wel wat uitgaansleven zo te zien. Heb voorgesteld om te overnachten in Hotel Royal York (www.royalyork.nl)

    Kans is dus redelijk dat je me tegenkomt of zelfs samen kunnen rijden :)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo dec 31, 2006 2:10 pm

    zoek naar deze combinatie :P

    Afbeelding
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo dec 31, 2006 6:18 pm

    Remieme schreefColonWinschoten heeft wel wat uitgaansleven zo te zien. Heb voorgesteld om te overnachten in Hotel Royal York (www.royalyork.nl)

    Kans is dus redelijk dat je me tegenkomt of zelfs samen kunnen rijden :)


    Het hotel lijkt mij ook prima. Morgen dan eerst maar eens inschrijven op de MGCC website. :D
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo dec 31, 2006 8:30 pm

    Dit lijkt me geen verkeerde rit om mee te doen. Zou je kunnen vertellen wanneer de uiterste inschrijfdatum is? Ik heb nu namelijk nog geen idee wat ik in juni ga doen en of ik dan mee kan doen.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo dec 31, 2006 9:00 pm

    Coen schreefColonDit lijkt me geen verkeerde rit om mee te doen. Zou je kunnen vertellen wanneer de uiterste inschrijfdatum is? Ik heb nu namelijk nog geen idee wat ik in juni ga doen en of ik dan mee kan doen.


    Ja, de inschrijving start op 1 januari. Het gaat vaak snel en dan zijn startplaatsen zo volgeboekt. Ik heb nu wel een idee wat ik in juni ga doen. De Octagon Tour rijden. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma jan 01, 2007 5:07 am

    Ben je lid van de MGCC Holland Coen?

    info betreffende de octagontour vind je op hun site
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma jan 01, 2007 9:07 am

    Remieme schreefColonBen je lid van de MGCC Holland Coen?

    info betreffende de octagontour vind je op hun site


    Nee, maar kun je als niet lid niet mee doen? De informatie had ik al van die site geplukt.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma jan 01, 2007 11:51 am

    Aan het inschrijfformulier te zien, kun je daar gewoon aankruisen dat je geen lid bent. Je kunt schijnbaar ook als niet lid meedoen.

    Maar goed, ik sta ingeschreven in Giethoorn. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma jan 01, 2007 1:59 pm

    Fredje en Remieme zijn ook ingeschreven in Giethoorn.

    Het gaat weer rap, er zijn inmiddels al 93 inschrijvingen binnen. Tijdens het invullen van mijn formulier en het electronic overschrijven van het deelname geld, zijn er vrolijk 14 bijgekomen.

    Dus voor Coen en andere belangstellenden. Wees héél snel als je mee wilt doen!

    Inschrijvingen mogelijk tot 1 maart. Max. deelnemers 500
    De kans bestaat, dat je volgende week al te laat bent met inschrijvingen! Dus niet wachten.

    (lijk wel een PR-man voor de MG Carclub Holland ;))
BUTTON_TOPIC_LOCKED 150 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten