



Miche schreefColonKan je dit zelf verlagen/verhogen ?
Ik vind dat mijn MGF veel te hoog staat .. deze is verhoogd nadat hij binnen is gegaan bij de dealer. Vroeger stond deze een pak lager en oogde hij veel sportiever!

Bruce schreefColonMiche schreefColonKan je dit zelf verlagen/verhogen ?
Ik vind dat mijn MGF veel te hoog staat .. deze is verhoogd nadat hij binnen is gegaan bij de dealer. Vroeger stond deze een pak lager en oogde hij veel sportiever!
Amaai, vast weer een streek van je vader.. een verhoogd zwaartepunt.. minder hard door de bochten...



Bruno schreefColonNiet met lucht![]()
, ook niet met water, want dat zou niet goed functioneren bij vriestemperaturen
![]()
Een speciale alcohool-watreoplossing, genaamd hydragas, doet het truukje. Je krijgt deze vloeistof erin met de hydragaspomp, hier beschreven : http://www.mgfcar.de/pump/index.htm
Normaal is dit het werk voor de dealer, of voor iemand met zo'n pomp.
Aflaten kan ook zonder pomp, en opdezelfde manier zoals je een band aflaat, maar dan wel ervoor zorgend dat je de hydragasvloeistof opvangt, zodat niet alles volhangt. Natuurlijk is dit niet de beste manier, omdat je op deze manier de wagen ongecontroleerd aflaat.
Denk er ook aan, hoe lager, hoe mooier, maar ook hoe slapper, en dus hoe slechter. Lowering pins, zorgen ervoor dat je de wagen lager kan leggen, zonder dat hij direkt slap aan gaat voelen.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.