



Sander schreefColonIk heb nog nooit gezien dat de water temperatuur nog maar enigzins afhankelijk is van de stand van de kachel...

Cédric schreefColon- vertrek met koude motor
- kijk goed wanneer de WATER temp stijgt tot het middelste streepje
- op dat moment zet je de kachel vol op warmzeker weten dat je water temp meter terug zakt!
dit is waarschijnlijk idd niet zo goed voor de motor.

Pete schreefColon
Als het open stellen van het verwarmings circuit tot een zichtbare daling van de totale koelwater temperatuur leidt, waarom zie je die daling dan niet als de auto zelf, het veel grotere, hoofdradiator circuit open zet?
Pete

Kasper schreefColonHeeft er ooit iemand beweerd dat de de thermostaatklep volledig afdicht


Pete schreefColonKasper schreefColonHeeft er ooit iemand beweerd dat de de thermostaatklep volledig afdicht
Ik neem aan dat in deze retorische vraag het antwoord ligt...
Wat overigens de HGF kwestie nog interessanter maakt... als deze thermodingesklep niet volledig afdicht, waardoor het water in het hoofd koelsysteem kan opwarmen, waarom is het dan toch een verdachte voor HGF?
Pete
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.