Na lekkage heb ik de ruiten gesteld incl. de softtop nu stroomt hij nog steeds vol achter me duurpaneel de spiekers zijn soms drijfnat
en het tapijt is vochtig wat zou dit kunnen wezen?
en de mg trilt heel erg af en toe niet de ene keer erger en dan weer minder.
vind dit heel vreemt wat zou dit kunnen zijn?
bedankt voor de reactie's
ohja ik weet dat er op het forum een filmpje was gepost over het vervangen van de distr. riem maar deze kan ik niet meer vinde

