grts,
max





Maxso schreefColonik ben zelf in het bezit van een mg tf 160 van 2004.

Maxso schreefColonBedankt voor de uitleg, ongelofelijk jullie know how ben blij deze site gevonden te hebben. In het begin kreeg ik wat minder prettige antwoorden en was dus op deze site gestopt. Maar door nieuwsgierigheid heb ik me weer aangemeld en ben blij toe. THANKS

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.