

Rene schreefColonKan ik er nog 10 km mee rijden Bruno, Sander of moeten ze hem komen halen. Weet elke garage die bekend is met MG dat er beter een landrover pakking in zou moeten nu ?




Rene schreefColonIk vind het wel jammer want ik heb de MG altijd netjes warm gereden om deze malaise te voorkomen, En het is een TF dus ik hoopte dat mij dit bespaart zou blijven



Brooklands schreefColonRene schreefColonhoeveel km de eerste eigenaar heeft gereden. Misschien heeft de eerste eigenaar de wagen bij een koude motor niet gespaard.

Rene schreefColonAls ik het niet zo een mooie auto vond ...........................
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.