door RrRrik » ma nov 20, 2006 10:51 am
Hallo allemaal,
Gister heb ik mijn TTB en K&N gemonteerd Ik zag tot mijn verbazing dat het er een stekkertje los zit.
Het gaat om het stekkertje van (denk ik ) het alarm. Middenin onder de hoedeplak en boven de enginecover achter het T bar gedeelte ligt een blauw stekkertje los. Kan me niet voorstellen dat deze is losgetrilt. Dit moet met opzet zijn gedaan. Weet iemand waarom dit zou zijn gedaan?
Ik heb hem er weer uiet gehaald.
Mijn alarm werkt wel als ik bijvoorbeeld de voorkap lostrek gaat het alarm af.
Ook als ik de auto van het slot af haal knipperen de lichten 1 x als ik hem op slot doe hoor ik klik maar geen knipperende lichtjes. Ik heb het stekkertje voor de test erin gedaan maar de knippers gingen nog steeds niet branden.
Weet iemand waarvoor dit stekkertje dient> het gaat om het stekkertje dat aan de bestuurders kant erin zit.
Groeten,
MGF 1.8 MPi, charcoal.
Mods: windscherm, 3de remlicht,K&N 57i, 52 mm TB, Witte knippers, Trophy koplampen, Trophy splitter, Trophy rims, Trophy middenconsole.