Voor de forum-mg's is er een plaatsje gereserveerd op de "ontmoetings weide".
Ik kom er laat mee op de proppen, maar het is dankzij "druk-druk-druk", dat ik het een beetje was vergeten.
Indien we met een aantal mg's kunnen zijn, plan ik nog een leuk tripje nu zaterdag met een "landingsplaats" op het het mini-terrein.
Alle geintreseerden, laat eens zien aan de mini-gemeenschap, dat ook wij een bende enthousiastelingen zijn, en schrijf u in, naar het schijnt wordt het mooi weer.
Kostprijs= 0 euro, straffer nog, ik betaal alle deelnemende Mg'ers een dikke pint !
Verdere details volgen nog, maar eerst even inschrijven :
- Bruno
-






