door Bruno » do jul 22, 2010 11:00 pm
Waarschijnlijk zal deze posting niet veel uitmaken, maar ik snap niet waarom iedereen toch steeds aliassen gebruikt op een forum i.p.v. gewoon zijn eigen naam.
Niet dat dat een probleem is, maar de aliassen die we tegenwoordig hier te slikken krijgen zijn :
a) niet gemakkelijk in het gebruik, vooral als ze niets zeggende woorden zijn en ...
b) vergemakkelijkt het het geheel niet bij IRL contact, of wordt je IRL ook graag aangesproken met je alias.
Tenslotte, en daarvoor deze posting, is het
c) tegenwoordig niet gemakkelijk meer de echte aanmelding te onderscheiden van de tientallen bots, indien men ook nog eens zo'n verschrikkelijke namen gaat gebruiken.
Aan alle nieuwe members dus (als ze dit al lezen), wil je zo snel mogelijk hier online zijn, gebruik dan een normale naam (die van jezelf bv. ?) en nogmaals vul je woonplaats in, anders loop je kans, dat je aanmelding niet gaat lukken omdat ze aanzien wordt als een bot aanmelding.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer