





Pete schreefColonOp de eerste plaats: Wauw!! wat een gaaf mobiel!!!![]()
Maar eh... is het omdat ik weet dat ie nu uit amerika komt, dat ik vind dat het zij aanzicht veel weg heeft van een Mustang?(Je weet wel, die doorlopende spoiler vanuit de achterklep naar de zijkant... )
Grt
Pete

zlaapkopz schreefColonNice, maar wordt er nu alleen een coupé uitgebracht dan?
Dat zou weer minder zijn...
maar hij's idd. wel erg mooi


Bruno schreefColon...t'zal wel kunnen zeker (misschien klikt de achterruit weg of zo) ?

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.