BUTTON_POST_REPLY 15 berichten Pagina 1 van 1
Evenement(en) komend seizoen
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

Evenement(en) komend seizoen

door Kasper » zo okt 29, 2006 4:31 pm

De plezierritjes zullen we de komende maanden wel niet zoveel meer doen, sommigen gebruiken hun (T)F iedere dag, hebben winterbanden gemonteerd en kun je nog iedere dag op de weg tegenkomen. Anderen hebben hun trots op 4 wielen veilig binnen gezet. Ik gebruikt voor deze korte en donkere dagen meestal de term Sleutelseizoen.

Ook tijd om eens vooruit te kijken naar wat we in 2007 gaan doen. Het wordt ongetwijfeld een spannend jaar voor MG.
    Als alles goed is hebben we in de 2e helft van de zomer weer een Kempenrit en zal het F-register in Nederland ook nog wel een rit organiseren.

Los van deze twee evenementen wil ik ook kijken een ritje op te zetten. Gezien mijn woonlocatie is dat redelijk centraal in de BeNeLux stel ik een rit met een vertrekplaats ergens in de regio Tilburg - Eindhoven voor.

Mijn vraag aan jullie is:
    * Voorkeur van type routebeschrijving (tekst, Bolleke pijl, foto's)
    * Lengte van de rit
    * Bijzondere wensen
    * Zaterdag / Zondag
    * Datum (gezien mijn activiteiten binnen de MGCCH zal de rit in het 1e of 3e weekend van de maand gehouden moeten worden.

Graag wat input zodat we iets kunnen voorbereiden waar we de meeste mensen een plezier mee doen. het is duidelijk we kunnen het niet iedereen naar de zin maken maar hierdoor creeren we wel mogelijkheden om bijvoorbeeld de F-registerrit wat verder in het noorden van nederland te houden.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » ma okt 30, 2006 10:34 pm

strak plan Kasper.

Vond het bolletje-pijltje op de Kempenrit goed te doen en verdient mijn voorkeur.

Een hapje eten na afloop vind ik wel gezellig. beetje nakletsen over vanalles en nog wat.

Zelf wil ik in het voorjaar, als de bloemenvelden in bloei staan alsnog mijn rit organiseren.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma okt 30, 2006 10:43 pm

Kasper, uitstekend plan.. als ik me niet vergis heeft Remieme ook nog een rit klaar liggen, en willen Arjan en coen er ook nog een maken..

Druk jaar dus inderdaad..

* Voorkeur van type routebeschrijving.. ik ken niets anders dan de kempenrit.. maar werkte goed..
    * Lengte van de rit............. persoonlijk heb ik het na een uurtje of twee wel gehad (als ik eerlijk ben vond ik de kempenrit iets te lang)
    * Bijzondere wensen......... mooi weer graag
    * Zaterdag / Zondag.........liefst zondag
    * Datum.... ja graag. :lol:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » ma okt 30, 2006 11:30 pm

Oeps ja. Die rit van Remieme willen we natuurlijk nog wel doen dit jaar!
    en als er anderen zijn die een rit willen uitzetten, graag!

Wat ik met dit item ter sprake wil brengen is dat het zinvol kan zijn dat we een inventarisatie hebben van de wensen van de mogelijke deelnemers. Dit om teleurstellingen voor de uitzetter te voorkomen.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » ma okt 30, 2006 11:44 pm

* Voorkeur van type routebeschrijving: Bolletje pijltje.
    * Lengte van de rit: Geen voorkeur.
    * Bijzondere wensen: Hapje eten na de rit?
    * Zaterdag / Zondag: Zondag.
    * Datum: Geen voorkeur.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • RrRrik
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON zo okt 15, 2006 3:39 pm
    WoonplaatsCOLON Kampen

door RrRrik » di okt 31, 2006 10:40 am

Komt er misschien ook een rit of meeting in de buurt van overijssel nederland? :roll:
    MGF 1.8 MPi, charcoal.
    Mods: windscherm, 3de remlicht,K&N 57i, 52 mm TB, Witte knippers, Trophy koplampen, Trophy splitter, Trophy rims, Trophy middenconsole.
  • zlaapkopz
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:40 am
    WoonplaatsCOLON Emmen (NL)
    CONTACTCOLON

door zlaapkopz » di okt 31, 2006 10:43 am

* Lengte van de rit: Boeit nie zo ;)
    * Bijzondere wensen: Circuitdagen waren altijd goed te doen met de motor, dus denk dat dat met de F ook wel zo is :D
    * Zaterdag / Zondag: Boeit nie zo
    * Datum: Boeit nie zo (zolang het maar mooi weer is)

Voor de rest: Ik heb de F nog maar net en heb dus totaal geen ervaring met "bolletjes ritten oid" en eigenlijk ook geen idee wat het is ;)

Wel weet ik van de motor nog dat de Eifel zeer goed te doen is...
    ** mijn oude Flame Red MGF **

23-10-2006: the 1ste Pete move
    Rood is sneller....

Mods: Stuby Alu Antenna, White Blinkers, ... to be contiued
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » di okt 31, 2006 10:49 am

zlaapkopz schreefColon... dus totaal geen ervaring met "bolletjes ritten" en eigenlijk ook geen idee wat het is ;)

Het heeft eigenlijk niet zo veel met de F te maken... het is een tocht waarbij je zo snel mogelijk van Amsterdam naar Curacao en terug gaat. De winnaars hebben dan weer voldoende geld om modificaties op hun MGF te kopen.

Pete :whistle) :wink:
    MGTF 135 - Pearl black
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » di okt 31, 2006 10:51 am

zlaapkopz schreefColon*
    Voor de rest: Ik heb de F nog maar net en heb dus totaal geen ervaring met "bolletjes ritten oid" en eigenlijk ook geen idee wat het is ;)
    ...

Dit is bijvoorbeeld zo'n bolletje pijltje route :wink:
    http://www.geocities.com/willytielemans/willemstad-woudrichem-wti-v04.pdf
    De 2de kolom is het totaal aantal gereden km
    de 1ste kolom de afstand tussen de 2 beschreven aanduidingen
    de tekeningen : dit spreekt voor zich ..
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

door Jean » di okt 31, 2006 11:12 am

Pete schreefColon
    zlaapkopz schreefColon... dus totaal geen ervaring met "bolletjes ritten" en eigenlijk ook geen idee wat het is ;)

Het heeft eigenlijk niet zo veel met de F te maken... het is een tocht waarbij je zo snel mogelijk van Amsterdam naar Curacao en terug gaat. De winnaars hebben dan weer voldoende geld om modificaties op hun MGF te kopen.

Pete :whistle) :wink:

Dat is duidelijk. Zeker alleen niet zenuwachtig worden op het vliegveld.
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di okt 31, 2006 11:39 am

* Lengte van de rit: een uurtje of twee vond ik ook genoeg
    * Bijzondere wensen: een paar terrasjes onderweg zou aardig zijn
    * Zaterdag / Zondag: ja
    * Datum: aangezien de zomer in NL vaak maar op 1 dag valt, graag die dag :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • zlaapkopz
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:40 am
    WoonplaatsCOLON Emmen (NL)
    CONTACTCOLON

door zlaapkopz » di okt 31, 2006 1:06 pm

aaah zowh ;)
    verklaard weer een boel...
    ** mijn oude Flame Red MGF **

23-10-2006: the 1ste Pete move
    Rood is sneller....

Mods: Stuby Alu Antenna, White Blinkers, ... to be contiued
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di okt 31, 2006 2:54 pm

* Lengte van de rit: is niet zo belangrijk. Er mag een aardig stukje worden gereden, als er maar te rijden is. De hele dag treintje rijden tegen 50km/h is niet zo aan ons besteed.
    * Bijzondere wensen: Er moet wel iets te zien zijn. Een beetje rand info over waar je bent geweest of wat er te doen valt, is altijd leuk (I know, de Kempenrit doet dat ook niet).
    * Zaterdag / Zondag: tja... dat is een goede vraag
    * Datum: liefst bij die zaterdag of zonda passend. Nu donderdag proberen we of we een datum kunnen vinden voor de MGF Kempenrit.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

door Ivan » di okt 31, 2006 7:51 pm

* Voorkeur van type routebeschrijving: Bolletje pijltje.
    * Lengte van de rit: 80 à 100 km afhankelijk waar de rit door gaat! (Als je 150 km moet rijden tot op de plaats van het vertrek, 150 km naar huis en 100 km rit, dan heb ik het wel gehad voor één dag)
    * Bijzondere wensen: Hapje eten na de rit!
    * Zaterdag / Zondag: Als het echt ver is maken we er misschien een verlengd weekend van :lol:
    * Datum: Geen voorkeur.
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

Ritje

door jantruder » ma jan 08, 2007 1:07 pm

Goed plan Kasper, Als mijn werk het toelaat (zit in de onregelmatigheid en werk ook de weekeinden) zijn wij zeker van de partij. Speciale wensen hebben wij niet. Mooi weer en gezelligheid zijn onze favorieten. Wij horen het.
BUTTON_POST_REPLY 15 berichten Pagina 1 van 1