



Bruce schreefColonJa, ik begeleid wel.. geen probleem... heb het wel nooit gedaan, maar heb de DVD gezien... no problem






Coen schreefColonKasper schreefColonIk wil wel de beste stuurman spelen. Ik blijf mooi aan de wal
Kasper, heb jij hier echt ervaring mee?

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.