




Coen schreefColonIs dat zo? Dat wist ik helemaal niet.



Coen schreefColonZeg Pete, ik zou dit eerder doen dan de 16" square spokes! Het heeft bijna niemand als ik dat zo zie en het is nog origineel MG ook.
Jarno, heb je nog meer foto's van andere aanzichten?

MGF schreefColonEen photoshop is niet nodig:
Deze TF reed mee met de Kempenrit en het stond IRL echt super!
) en de silveren hier boven. En vooral zwart... bijvoorbeeld die fotosjop van J op de rooie F van euh... hoe heet je ook al weer?

bijvoorbeeld die fotosjop van J op de rooie F van euh... hoe heet je ook al weer?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.