Ik heb geen flauw idee waar ik een subwoofer of versterker kan steken in de MGF.. wat nuttige tips zijn altijd welkom
En foto's !
Greetz

zlaapkopz schreefColonUTFS
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=3216
Deze vraag, kort geleden, zelf ook al gesteld...
dus lees dat topic maar ff door...
versterkers onder de stoelen... (of achter de stoelen)
subwoofer, achter de stoelen... Pioneer en Blaupunkt hebben hele platten
deur: mid/high... + een tweeter
T-bar: mid/high
achter de stoelen (thv de deurklink): mid/low
Dat zijn ongeveer de plannen bij mij....
Maarik ben bang, ja dit komt uit mijn mond, dat ik eerst ga voor de phoenix (oid) en ik het dus met de heren hierboven eens ga worden...
![]()
Want ik vind het geluid op 3k rpm nu al super en zet dan vaak het volume al zeer laag....

En als er nog geld overschiet nog 1 speaker achter elke stoel, hoewel ik wel geen idee heb hoe ik dat ga monteren

Kasper schreefColonGeen Idee....
De originele speakers in een MkI (alleen breedband in de deur), met een Ph#$%^ (sorry Pete) Radio CD ...

Pete schreefColonKasper schreefColonOp de binnenwegen waar je 5 a 6000 toeren in z'n twee en z'n drie rijdt zet je je radio toch uit, gezien de symphonie uit het motorruim (Hoe zeg ik dat?)![]()
![]()
Pete

Kasper schreefColonPr8tig gesproken!! Pete Is het me weer heeeeelmaaal duidelijk waarom radio's, CD's MP3's or whatever eigenlijk niets te zoeken hebben in een echte auto![]()
Weet ik ook weer precies waarom m'n Harman Kardon met 9 speakers in m'n OM me ook zo weinig doet![]()
Als je echt wilt genieten van iets, dan is dat met 1 ding tegelijkertijd. De attentie die dat genot afdwing kun je niet delen.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.