



Jean schreefColonDus het is een goed materiaal voor spoilers en dergelijke?
Misschien binnen kort iets nieuws op mijn F. Moet ik de rest ook eens gaan plaatsen.Helaas wat weinig tijd.


Jean schreefColonBedankt zlaapkopz. Al een bod uitgebracht. Ik hou jullie op de hoogte.






Bruno schreefColonHeb je dat zo kunnen kopen![]()
![]()
Wie maakt zoiets kant en klaar (en aapte mij hiermee na)
Bruno schreefColonBTW, nog een verschil is, dat mijn nummerplaatspacering is aangepast aan de plaat



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.