

RrRrik schreefColonhallo mensen op dit forum.
k zou me even voorstellen:
Ik ben Rik 21 en kom uit kampen.
RrRrik schreefColonNou was mijn vraag: Is de vvc motor veel kwetsbaarder dan de 1.8i
RrRrik schreefColonEn mijn vraag. is het verschil tussen 120PK en 145PK nou echt goed te merken.



RrRrik schreefColonIk ben Rik 21 en kom uit kampen.



Coen schreefColonIn dat geval dan ook mijn buurman, en krijgen we meer forum leden in het noorden van NL

Bruce schreefColonCoen jij hebt toch nog een F in de verkoop staan.. vlak ik de buurt voor Rik?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.