



Luc schreefColonIk vraag me soms af als ik de enige "DIE- HARD" ben hier op het Forum die zijn F / TF in originele staat houdt?
Zijn er nog forumers zonder lidkaart van de DARKSIDE.
Indien ik de enige ben was dat mijn laatste post............


Kasper schreefColonOverigens: over 25 jaar ben je met je originele MGF wel het beste af....

Coen schreefColonLuc, wij kunnen elkaar de hand schudden! De Brooklands en de Hi-Tech zijn beiden nog helemaal origineel bij mij. Je hoeft je niet te schamen hoor en je kunt gewoon doorposten

Coen schreefColonJe hebt een puntIk ben niet de enige die er last van heeft, Jaded heeft het namelijk ook.

Coen schreefColonOw? Dat wist ik helemaal niet
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.