door ID » ma okt 09, 2006 6:22 pm
Ik vroeg me af hoe om het hitteschild moet zitten, rondom de filter. En welke warmte weer je daar mee af dan? De mijne zit nu gewoon aan de kant van de kofferbak, precies op de helft. (niet gedraaid dus, van boven tot onder) Hoe zit die bij jullie?
Greetz Ivo
MGF 1.8 MPi, Platinum Silver
Mods: --K&N 57i kit --Heat Shield (Removed) --Rode remklauwen --MOMO pook --?