Je kan ook een bod doen
http://www.kapaza.be/detail/3496759/MG_ ... n_0km.html
http://www.kapaza.be/detail/3496937/MG_ ... Black.html




Brooklands schreefColonCoen schreefColon't is en blijft een nieuwe auto dus als het goed is moet die goed zijn.
Ze zullen ongetwijfeld goed zijn, maar de dealers zullen er geen cent aan verdienen na ruim een jaar. Maar voorlopig zijn ze nog steeds te koop al worden het er wel steeds minder.

ErikB schreefColonGeen cent aan verdienen ?
ErikB schreefColonIk heb zelfs nog pre MY2005 gezien.

Coen schreefColonIk kan ze namelijk niet vinden.

Brooklands schreefColonCoen schreefColonIk kan ze namelijk niet vinden.
Voor de prijs zou ik zeggen wees blij dat je ze niet kunt vinden, maar om het even te bevestigen:
http://www.rover-utrecht.nl/Nieuw.html
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.