heb al een paar topics gevonden, maar ja... niks nuttigs
(tenminste wat ik kan vinden)
Wat ik graag zou willen weten, zonder eerst alles los te moeten halen:
1. Max. inbouwmaten voor de boxen in de deur (diameter en diepte)
2. Hoeveel ruimte is er nog achter de stoelen
2a. bovenin de T-bar passen (zie mk2) een setje boxen, maar hoeveel ruimte zit erachter de T-bar? (diepte)
2b. Zou het mogelijk zijn om onderin, achter de stoelen, een sub te plaatsen? en dan wederom hoeveel ruimte is daar...
Waar ik namelijk aan zit te denken:
a. 2x high voorin (hoek dash en raamstijlen)
b. 2x mid/high in de deuren
c. 2x mid/high achterin (hoeken T-bar)
d. 2x mid/low achter de stoelen (schouderhoogte, midden van de stoel)
e. 1x sub/kick (onderkant achterschot, achter de passagier-stoel)
f. 1x versterker voor b en c (onder de passagier-stoel)
g. 1x versterker voor d en e (onderkant achterschot, achter de rijder-stoel)
Heb al gelezen dat er meerdere mensen zijn die af zijn gestapt van de standaard setup van Radio + 2 boxen...
Misschien dat men hier foto's oid. van heeft gemaakt?
oftewel alle info is welkom
Dit alles is pas geplanned voor aankomende winter (kerst ed. ivm vrije dagen), maar ben graag van te voren helemaal op de hoogte
Deze al gevonden: http://www.mgfcar.de/audio/index.htm
maar meer info is altijd welkom






