dus de vuurdoop voor de F... en ja hoor, vanmorgen de wagen in...
en een natte kont
Stoelzitting is van linksvoor naar rechtsachter nat (niet doorweekt hoor)
Op de dorpel lagen links voor ook wat kleine druppeltjes...
dus ff wat vraagjes:
1. Zijn er bekende punten/plekken waar de F lek kan geraken?
2. Wat raden jullie aan qua impregneer-middel voor de softtop
3. Hoe krijg ik snel/makkelijk een stoel weer droog?




??