Dat scherm is zijn midconsole zou ik ook wel willen
En als er goed passende LSD schanieren zouden zijn geweest had ik ze waarschijnlijk ook gehad. VInd het wel iets hebben. (dit zijn geen LSD schanieren, maar universeel op maat gemaakt)





Coen schreefColonIk had al het eea van dit projectje meegekregen maar hoe krijgt hij nou de ramen open?


sjolmers schreefColonGelukkig valt over smaak niet te twisten, maar ik vind het op het display in de console na neem aan dat dit ook voor navi is, veel te veel van het goede zoals die glimmede matjes, het stuur, en de twee meters...
Het is knap en netjes uitgevoerd, zeker, maar just not my cup of tea...


dank jullie voor alle positieve maar ook zeker negatieve reacties want ook die kan ik zeker goed gebruiken.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.