jep, dit heeft iedereen, die het mg-plakhout in zijn F heeft zitten, en als ze het nog niet hebben, komt het nog wel. T'heeft te maken met de zon die er op brandt. Origineel is dit hout veel te duur . Daarom opteerde ik bij mij om de middenconsole te laten spuiten in koetswerk-kleur (trophy style). Nu je de wagen toch bij de schadehersteller binnenbrengt, kan je het in één keer mee laten spuiten, in uw geval, in BRG. Lijkt me echt wel knap, vooral in combinatie met uw creme-leder interieur in de toekomst.
Je kan ook opteren voor carbon of hout "niet-origineel", maar dat oogt toch ook al een pak goedkoper IMO, vooral dat carbon-gedoe.
Dus IMO, spuiten maar, het maakt de interieur kleuriger en breekt het geheel !!
