door ID » di sep 26, 2006 12:33 pm
Hey MG'ers,
Nog een probleempje wat ik vanaf de zomer heb. Het rechter portierraam sluit niet goed. Dat wil zeggen bij de stoffen kap blijft hij onder de rubber steken en krijg je de deur niet goed open. ( dus altijd raam naar beneden doen, deur sluiten en dan raam weer omhoog....) Bij de hardtop komt raam tegen de hardtop rand aan, en moet ik dus hetzelfde truucje doen als bij de soft top. Als ik het raam volledig omhoog heb staan en zou de deur sluiten dan ontsaat er een grote spleet tussen het raam en de rubber. Het lijkt alsof het raam te ver omhoog komt. Heeft iemand dit al eens eerder gehad, en is dit allemaal zelf makkelijk bij te stellen? Of moet ik hiermee naar de garage? (heb ik al een keer gedaan, maar blijkbaar is het toen niet verholpen).
Greetz Ivo!