door Bruno » zo jun 13, 2004 3:32 pm
T'is niet van mooier of niet, t'is gewoon wat je er aan wil besteden. Het is heel duidelijk dat de aangewerkte versie veel mooier is. Ik zou dus ZEKER opteren voor aangewerkte versie en alles opnieuw laten spuiten, anders heb je zeker een kleurverschil, en geloof me dat is echt niet wat je wil.
Wil je de splitter niet laten aanwerken, ok, maar laat zeker bij spuiten van de splitter de bumper ook spuiten.
Ook verschil in ouderdom van de lak geeft al een kleurverschil (UV), en zelfs na een jaar heb je al lichte steenslag op de bumper, dus het is nooit verloren.
Tussenhaakjes, afgezien van het aanwerken, wat kan het prijsverschil zijn in de spuiterij tussen alleen splitter spuiten of bumper en splitter spuiten. Normaal gezien mag het prijsverschil echt niet groot zijn.
Indien het wel zo is, steek dan je licht eens op bij een andere schadehersteller.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer