

'k weet wel dat als het nodig is, alles (ook waterpomp ?) automatisch aanfloept, maar 'k zou het liever zelf willen laten doen....
schakelaartje op de temp. sensor en klaar is kees.... Alleen even utizoeken of het hier om een PTC of een NTC gaat....


Anonymous schreefColonVoor de engine bay mag de weerstand ook niet te groot of te klein zijn (afh. van die PTC of NTC)
Anonymous schreefColonSander, de temperatuursensor functioneert dus als weerstand, right ?

?


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.