Vorig jaar een muis. Op tijd ondekt zodat er bijna geen schade was. Nu echter last van flora : Schimmel op mijn tapijten.
Water infiltratie dus. T'is al dikwijls de revue gepaseerd, maar voorlopig kan ik niet ontdekken waar het water binnenkomt. Ik heb heel de F van binnen gestript, alles eruit : Stoelen , T-bar, middenconsole onder T-bar, Tapijten eruit, incl mouche onder de tapijten, bekleding achter de stoelen eruit, en in één keer de metalen plaat die tussen passagiersruimte en benzinetank zit, er ook uit gehaald, om de typische oxidatie te behandelen.
Kortom, mijn F is binnen kaal tot op de carrosserie, en tot op de benzinetank.
De passagiersruimte is vooral kletsnat, zowel voor als achter de stoelen, de bestuurderszijde is vochtig, maar niet doorweekt.
Morgen de behandelde en vers gespoten plaat voor benzindetank terug plaatsen en tevens de bestuurdersstoel (Met dank aan Sander voor het idee), en dan maar hopen op regen, waardoor de infiltratie duidelijk merkbaar wordt, want ik heb dus geen flauw idee. Ik kan immers toch niet met het kitpistool in het wilde weg, velsnaden gaan trekken, toch ?
Ach, van zo'n werkjes baal ik dus





onder de rooster buiten ( ruitenwissermechanisme) binnenkomend via darmen verwarming. Handschoenkastje eruit en een nieuwe kitlaag aanbrengen zou de oplossing moeten zijn.

