


Emile schreefColonkan ook een defecte dynamo zijn of luchtmassa meter.

Bruno schreefColonEmile schreefColonkan ook een defecte dynamo zijn of luchtmassa meter.
Lijkt me sterk, daar een luchtmassameter niet echt te vinden is op een F/TF, en een dynamo niet behoort tot de starterskring, maar tot de laadkring.
Als de dynamo stuk is, heb je waarschijnlijk een platte accu, waardoor hij niet start, maar dat heeft dan weer niks te maken met uw "stilval-probleem" en onregelmatig stationair.
Het niet starten heeft dan weer niks te maken met steppermotor. T.t.z. als hij dus gewoon niet wil aanslaan.
Wellicht heb je 2 problemen.![]()
Wat meer info dus, zou makkelijk zijn.

Terence schreefColonBedankt dat jullie met me meedenken jongens.
De accu is niet leeg want ik kan gewoon de sleutel omdraaien en dan probeert hij te starten zeg maar. Anders zou hij toch niks doen?
Zijn er dingen die ik moet checken zodat jullie beter kunnen helpen?




Terence schreefColonMaaaaar de laatste rotonde voor mijn huis remde ik helemaal af en vielen de toeren weer tot 0 terug en vervolgens sloeg de motor weer af.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.