


PatrickT schreefColonZolang de hardtop maar in het BRG is en nog goed in de lak. wat maakt de rest dan uit?


Emile schreefColoneen orginele heeft een MG logo in het raam staan.



Brooklands schreefColonEmile schreefColonHeb hem niet echt nodig, maar de aangeboden hardtop is aantoonbaar van 2004, origineel MG-Rover en in exact de kleur van mijn auto. De prijs lijkt mij goed.



Remieme schreefColonBij mij is de HT origineel in kleur meegeleverd. Was deel van de special edition en volgens mij de eerste keer, dat een HT origineel in kleur werd aangeboden.
Je hebt in de winter een Coupé in in de zomer een Cabrio. Perfecte combi vind ik.![]()
En voor diegene die van windgeraas houden. Die hardtop houdt niet zoveel geluid buiten hoor. Vindt zelfs dat de HT luider klinkt. Komt waarschijnlijk, doordat de achterzijde niet 100% aansluit op de carroserie
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.