BUTTON_TOPIC_LOCKED 9 berichten Pagina 1 van 1
MGF VVC 98' 75000. Tekoop Tahiti bleu
  • Equilibrium
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON zo aug 21, 2005 10:22 pm
    WoonplaatsCOLON Boxmeer

    MGF VVC 98' 75000. Tekoop Tahiti bleu

    door Equilibrium » di aug 29, 2006 11:34 am

    vermogen: +-175 pk.
    kilometerstand: 75000 km.
    bouwjaar: 1998
    carrosserie: cabriolet
    brandstof: benzine
    basiskleur: blauw
    autoaccessoires: airbags, alarm, centrale vergrendeling, lichtmetalen velgen, lederen bekleding, elektrische ramen, stuurbekrachtiging, ABS

    MGF 1.8I VVC

    75000KM 05-07-06
    Lederen Int. zwart
    Lm VVC Velgen
    Tropy gaspklep
    Miltek racing voorpijp
    witte knipperlichten.
    darkchroom acterlichten en orgineel.
    Tropy splitter
    Sebring eind demper
    magnecour 8mm bougiekabels
    luchtfilter kit pipercross viperX
    leren achterbak.
    binnen int meegespoten.
    verkorte versnellingsbak
    sportiefe chroomen pook
    softtop hood leder
    aftermarket Xenon 100watt lampen.
    eletr ramen,verwarmde spiegels.
    Auto is bitumed voor optimale geluids isolatie. en deuren gaan vanzelf dicht.
    dus niet meer dat goedkope gevoel.kosten 500€
    enz enz kom zelf kijken en ben overtuigd.

    heb ook nog side-skirts en rear diffussers voor de liefhebbers van een uitgebouwde MGF (zeer exclusief) (Hi-tech fabrikaat)

    zomer 2005 kompleet overgespoten,plus raamstylen, hardtop, binnen dashboard,koplampen.

    Apk keuring tot 07-01-07

    Nieuwe Banden op de gehele auto 24-08-06

    22.05.06 is vervangen

    spanrol,multi-riem,waterpomp- ,2xdistr.riem,branstoffilter,o- lie5w40,dist,deksel,koelvloeistof- ,koppakkingsset,kopboutset,uit- laatklep,carterontluchtingsslangen,cilinderkop gereviseerd. Totaal 2327,02.

    altijdt netjes onderhouden

    trek als een beest op.

    nog een pak bonnen aanwezig kunt uw zelf in zien.

    Prijs N.O.T.K
    Laatst bijgewerkt door 1 op Equilibrium, in totaal 0 keer bewerkt.
    It's A Car With A Charactor.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di aug 29, 2006 12:10 pm

    Klinkt goed, ook weinig km's. Hoe heb je zoveel vermogen gekregen ? :shock: Mail anders nog wat recente foto's dan plaats ik die erbij.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » di aug 29, 2006 4:51 pm

    Ik heb je foto's nog eens bekeken op "showyoursound".... wat heb jij een o-n-n-o-e-m-e-l-i-j-k-e hoeveelheid werk in die auto zitten! oh ja en geld natuurlijk, maar de installatie is er zeker uit? :wink:

    Waarom doe je 'em weg, als ik vragen mag. Dit is toch wel een unieke MGF...

    Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Equilibrium
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON zo aug 21, 2005 10:22 pm
    WoonplaatsCOLON Boxmeer

    door Equilibrium » di aug 29, 2006 5:58 pm

    Hallo voor de mensen die de auto kennen en weten hoeveel werk er in zit.
    Ik verkoop hem omdat het vele werk wat ik er ingestopt heb,niet het eind resultaat uitkomt wat ik van een auto verwacht,nou weet ik is geen gemakkelijke auto, maar desondank toch alles er uit teproberen te halen.
    met een muziek instal met alles bij elkaar zo'n 7 a 8000€ gekost heeft en nog niet de perfectie kunnen halen waar ik op uit was en er zijn mensen met een fiat marabella met instal van 3000€ wel extreem perfect klinken.
    en bij mij is het gewoon perfect maar is niet goed genoeg.

    En daarom verkoop ik de MGF en kies ik nu voor een Audi S3 210pk of Civic Type R 200PK.

    Ps heb vandaag een Border Collie puppie gekocht en zijn naam is Morris"

    dan heb ik de goeie herineringen van MG nog altijd dicht bij me
    It's A Car With A Charactor.
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » vr sep 01, 2006 7:24 pm

    Zonde dat je hem wegdoet.. is een hele mooie auto!
    maar ja, snap wel waarom...

    Vraagje: Wat moeten de side-skirts en rear diffussers kosten?

    Heb misschien wel interesse, en woon bijna om de hoek dus....

    grtz Nem
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » zo sep 03, 2006 12:15 pm

    Nem58, heb je die Hi-tech spullen wel al eens goed bekeken? :?
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » zo sep 03, 2006 12:19 pm

    Jammer dat je hem wegdoet, maar hopelijk vind hij snel een ander baasje.

    Het is overigens Tahiti Blue i.p.v. Thahitie bleu
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Equilibrium
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON zo aug 21, 2005 10:22 pm
    WoonplaatsCOLON Boxmeer

    door Equilibrium » zo sep 03, 2006 12:39 pm

    Ja is zekker jammer als ik het geld hadt hield ik hem als 3de auto maar dat zit er jammer genoeg niet aan. en bedankt voor correctie :oops:
    It's A Car With A Charactor.
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » wo sep 13, 2006 8:37 pm

    En lukt het een beetje met de verkoop?
BUTTON_TOPIC_LOCKED 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten