Op de foto misschien niet heel duidelijk maar was echt al zwart aan het worden.
[url][/url]
[url][/url]
Johan schreefColonDenk er ook aan dat vuil aan de buitenkant de filterwerking verbeterd, het filter moet niet te vroeg worden schoongemaakt. Zeker niet vor er 20K kilometer mee is gereden bij normaal gebruik.
Johan

ErikB schreefColon20k vind ik veel te lang en beschouw ik eerder als sales talk. Eender welke filter die je 20k gebruikt, voel je wanneer je hem vernieuwd.



Bruno schreefColonElke keer de engine bay opengaat, maak ik er een goede gewoonte van de filter te reinigen...





Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.