darkside is calling!
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    darkside is calling!

    door Nem58 » vr aug 25, 2006 2:42 pm

    Door al dat moois dat ik gezien heb op de kempenrit, heb ik besloten om mijn F-je ook niet meer geheel standaard te laten.

    Eergister heb ik zwarte lexuslichten besteld, en die zijn net binnengekomen via de post en direct gemonteerd. Het geeft de auto direct een andere uitstraling. (foto volgt).

    Andere dingen die ik nog ga bestellen of maken zijn:

    - trophy inserts
    - k&n 57i
    - ander uitlaatsysteem

    Maar ik weet nog niet welk uitlaatsysteem ik wil. Vandaar vraag ik jullie om advies. Ik ben namelijk op zoek naar een rvs uitlaatsysteem met een tüv keuring! Hebben jullie nog tips?

    @Jupilerman: Jij had een duitse uitlaat met tüvkeuring, zou jij mij het merk door kunnen geven?

    grtz nem
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr aug 25, 2006 3:11 pm

  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr aug 25, 2006 4:34 pm

    De Phoenix bij MG-SP zal niet makkelijk zijn denk ik. Zie ook topic: Phoenix- O wat is ie mooi
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » vr aug 25, 2006 4:35 pm

    je hebt een pb :wink:
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » vr aug 25, 2006 4:43 pm

    er zijn meer mensen die er intresse in hebben... dus public met die handel!
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » vr aug 25, 2006 5:28 pm


    Ja, die is zeker ook mooi! ...ook geen lelijke uitlaat trouwens.


    :D :wink:
    MGTF 135 - Pearl black
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » vr aug 25, 2006 7:13 pm

    PatrickT schreefColoner zijn meer mensen die er intresse in hebben... dus public met die handel!


    Hold your horses PatrickT. ER ontbrak een winkje in je bericht me dunkt :wink:
    ´k heb een korte lont deze week :lol:
    Ik verkoop die handel niet hoor. En ik heb er geen percenten op ook.
    Ik kreeg alleen per pb de vraag waar die vandaan kwamen en zodoende heb ik ook per pb geantwoord. Het leek me makkelijk om dat bericht gewoon te forwarden naar nem58. Moeten de pb´rs de vragen publiek stellen? Neen hoor, ieder heeft recht op z´n privé.
    Trouwens die links naar de uitlaatbouwers zijn mits 15 seconden zoekwerk op de uitstekende site van Erik terug te vinden.
    ´k vraag mij af hoeveel mensen deze nog weten te vinden.
    ´t is anders zéér de moeite. http://www.mgtf.be

    Desalniettemin geef ik gehoor aan jouw kreten mbt
    die handel:


    copy van PB naar JADED en NEM 58

    jupilerman schreefColon
    Hoi,

    Ik heb de uitlaat gekocht bij AMT, duitsland. Beetje geklungelde website, en moeilijk te bereiken verkoper. Véél telefoneren en mailen. Ik vermoed dat eens je mailt met de opmerking dat je wil KOPEN het sneller gaat

    http://www.amt-mg.com/
    http://www.amt-mg.com/de/Preise_F.pdf
    http://www.amt-mg.com/de/Preise_TF.pdf

    Nadeel van de uitlaat: Hij is vrij groot en weegt dus iets meet dan de phoenix. Bij mij is ook de beugel die de uitlaat me de CAT verbindt afgebroken. Maar blijkt uit diverse posts, dat dit bij bijna alle After market uitlaten een probleem is.
    Voordeel: hij heeft een TÜV keurattest. dwz, geen geklooi met vervangen van de uitlaat voor de jaarlijkse keuring. De cat er terug onder hangen is immers makkelijker.
    Op de keuring valt een niet standaard uitlaat uiteraard op. Je schuift ze het attest onder de neus en de rest van je mods zien ze niet meer! Goud blinkt hé

    groeten,
    David

    Et voilà, ik hoop dat ge door het bos de bomen nog ziet

    deellink
    http://www.mgfcar.de/auspuff/uebersicht.htm

    hoofdpagina:
    http://www.mgfcar.de/

    deellinks
    http://www.mgtf.be/MO_TU_EX_systems.html
    http://www.mgtf.be/MO_TU_EX_main.html

    hoofdpagina
    http://www.mgtf.be/

    deellink
    http://www.roadstervision.de/tuning/spo ... empfer.htm

    http://www.roadstervision.de/


    En ge hebt geluk dat er geen liefdespverklaring in staat hé :P[/quote][/url][/b]
    Laatst bijgewerkt door 2 op Jupilerman, in totaal 0 keer bewerkt.
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr aug 25, 2006 7:18 pm

    Bestaat AMT nog ? (en dan heb ik het niet over de website alleen)
    Building >200BHP K-series
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » vr aug 25, 2006 8:10 pm

    Ik heb onlangs foto´s gezien van een Duitser recentelijk op bezoek bij Herr Anhalt :lol:

    Ik heb er ook al verschillende verhalen over gelezen. ´k weet niet goed wat ik erover moet denken.
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Herbie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 536
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Bremen (D)

    door Herbie » vr aug 25, 2006 9:36 pm

    Sander schreefColonBestaat AMT nog ? (en dan heb ik het niet over de website alleen)


    Sander, Ik denk niet dat amt meer in de zaken is. Ik heb gehoord dat sommigen wachten op antwoord sinds een lange tijd, bin niet zeker.
    MGF 1.8i / 1998 MK1 / Nightfire Red
    Daytona - 52mm TB - TF Steering Rack - Compliance Washers - Clear Indicators - Assorted Bling
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr aug 25, 2006 11:14 pm

    Toch makkelijk, die internationale kontakten :thumbsup:
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » za aug 26, 2006 12:00 pm

    Bedankt voor de reacties. Deze jongen gaat nu serieus op jacht!
    Mettertijd horen jullie wat het gaat worden

    bedankt,

    nem58
  • Herbie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 536
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Bremen (D)

    door Herbie » za aug 26, 2006 12:06 pm

    Ik wens u veel succes :thumbsup:
    MGF 1.8i / 1998 MK1 / Nightfire Red
    Daytona - 52mm TB - TF Steering Rack - Compliance Washers - Clear Indicators - Assorted Bling
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » zo aug 27, 2006 10:24 am

    Mijn advies: eerst K&N 57i, dan een hele tijd genieten en nadien pas een andere uitlaat steken.

    @jupilerman: bedankt voor de promotie. Vanaf nu behoor je tot het mgtf.be promoteam. :lol: :lol:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Jaded
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 680
    GeregistreerdCOLON zo apr 16, 2006 11:44 pm
    WoonplaatsCOLON NOYB te NOYB

    door Jaded » zo aug 27, 2006 10:30 am

    ErikB schreefColon@jupilerman: bedankt voor de promotie. Vanaf nu behoor je tot het mgtf.be promoteam. :lol: :lol:

    Oh leuk, dan heb je binnenkort ook misschien mooie shirtjes?

    :applaus:
    :-)}
    MG F mkII
    Cream/Walnut leather, wood & chrome pack
    +
    Brown & Gammons water level sensor kit
    280mm schijven ~ RVS nuts & bolts
    K&N 57i ~ 52mm TB ~ TF rear lights

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten