Verkoper weet blijkbaar niet dat het hier gaat om een 75the LE
http://auto.2dehands.be/markt/auto_be/mg/15519104-nu-moet-hij-echt-dringend.html






Fredje schreefColonen tevens geen badge op rechtervoorscherm( onder knipperlicht)

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.